Ό,τι είναι εφικτό για να καταφέρουν να επιστρέψουν με ένα μετάλλιο στην Ελλάδα θα κάνουν οι ελληνίδες παίκτριες στον αυριανό μικρό τελικό κόντρα στο Βέλγιο, όπως υποστήριξε η Ελεάννα Χριστινάκη.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος της αναμέτρησης:
«Σίγουρα όποιος και να είναι ο αντίπαλος πάμε να κερδίσουμε. Σήμερα η Γαλλία ήταν καλύτερη, όμως το σκορ σίγουρα δεν είναι αντιπροσωπευτικό της αναμέτρησης. Ήμασταν στους 4 πόντους στην αρχή της τέταρτης περιόδου. Πλέον όλες θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερο και να είμαστε 10 φορές πιο συγκεντρωμένες ενόψει της αυριανής μέρας, που αύριο θα είναι μια πολύ μεγάλη μέρα.
Θέλουμε πολύ το μετάλλιο, δεν το έχουμε κατακτήσει ποτέ και θα προσπαθήσουμε να το κατακτήσουμε».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/xristinaki-theloume-polu-to-metallio/3369302
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της ΕΡΤ μετά το τέλος της αναμέτρησης:
«Σίγουρα όποιος και να είναι ο αντίπαλος πάμε να κερδίσουμε. Σήμερα η Γαλλία ήταν καλύτερη, όμως το σκορ σίγουρα δεν είναι αντιπροσωπευτικό της αναμέτρησης. Ήμασταν στους 4 πόντους στην αρχή της τέταρτης περιόδου. Πλέον όλες θέλουμε να βοηθήσουμε περισσότερο και να είμαστε 10 φορές πιο συγκεντρωμένες ενόψει της αυριανής μέρας, που αύριο θα είναι μια πολύ μεγάλη μέρα.
Θέλουμε πολύ το μετάλλιο, δεν το έχουμε κατακτήσει ποτέ και θα προσπαθήσουμε να το κατακτήσουμε».
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/xristinaki-theloume-polu-to-metallio/3369302
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.