Demy στο BitGi@Bit: ΄΄Ονειρεύομαι να εξελίσσομαι ως τραγουδίστρια και να έχω την αγάπη του κόσμου΄΄
Την γνώρισα μέσα από ένα τραγούδι που μας ξεσήκωσε όλους... Κοιτάζοντας το video clip είδα μία κοπέλα με γαλανά μάτια να λέει "στα μάτια μου μέσα μόνο να κοιτάς...". Προσπαθώντας να συνέλθω από το...εγκεφαλικό άκουσα τον OGE να λέει το όνομα DEMY.
Έψαχνα από τότε παραπάνω στοιχεία για αυτή την κοπέλα που, πιστέψτε με, θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον !!!
Κυρίες και κύριοι να σας παρουσιάσω την DEMY (a.k.a : Δήμητρα Παπαδέα )
-Είσαι 19 χρονών, πολύ μικρή και ξεκίνησες πέρυσι κάτι το οποίο φαίνεται ότι θα μας απασχολήσει πολύ στο μέλλον. Πώς φαντάζεσαι την διαδρομή σου στο τραγούδι από εδώ και πέρα;
Μακρινή, ελπίζω! Θέλω να είναι παραγωγική, δημιουργική με πολλή μουσική, συνεργασίες, δίσκους. Σημαντικό για μένα είναι να μην μένω στάσιμη, να εξελίσσομαι μουσικά και να πειραματίζομαι. Να προσφέρω με κάθε κίνησή μου κάτι.
-Από πού κατάγεσαι;
Από την πλευρά του πατέρα μου, η καταγωγή μου είναι από Μάνη. Εγώ έχω γεννηθεί και μεγαλώσει στην Αθήνα.
-Πως μπήκες στο τραγούδι; Τυχαία που λέμε ή το είχες για στόχο από μικρή και κυνήγησες την τύχη σου;
Ήταν το όνειρό μου από μικρή, αλλά ήρθε και κάπως τυχαία. Δεν μπορώ να πω ότι το κυνήγησα ιδιαίτερα από την άποψη του ότι δεν πήρα μέρος σε κάποιο διαγωνισμό ούτε απευθύνθηκα η ίδια σε κάποια εταιρία. Παρ’όλα αυτά ασχολούμαι με την μουσική από μικρή και ένα βίντεό μου στο διαδίκτυο ήταν που κίνησε το ενδιαφέρον στην εταιρία μου, την Panik Records, και έτσι ήρθαμε σε επαφή, και από εκεί ξεκίνησαν όλα.
-Έχεις κάποιο μέλος της οικογένειάς σου που ασχολείται με την μουσική και σε παρακίνησε να ασχοληθείς και εσύ;
Δεν υπάρχει κάποιος μουσικός στον στενό οικογενειακό μου κύκλο. Ωστόσο, η οικογένειά μου αγαπάει τη μουσική και στο σπίτι πάντα ακούγαμε πολλή και καλή μουσική.
-Υπάρχει κάποιο πρότυπο που θα ήθελες να του μοιάσεις και ποιο είναι το είδος μουσικής το οποίο σου αρέσει περισσότερο;
Υπάρχουν πολλές τραγουδίστριες που παρακολουθώ και θαυμάζω από διάφορα ρεύματα μουσικής και διάφορες εποχές και μάλιστα μεγαλώνοντας κάποιες από αυτές αποτέλεσαν και πρότυπα για μένα. Ωστόσο, ποτέ δεν ονειρεύτηκα να γίνω ακριβώς σαν κάποια τραγουδίστρια. Έχει μεγάλη σημασία να διατηρείς τον εαυτό σου και να μην μιμείσαι κανέναν.
-Ποιος ήταν ο άνθρωπος που ανακάλυψε το ταλέντο σου;
Σίγουρα δεν μπορώ να κατονομάσω έναν μόνο άνθρωπο γιατί είναι περισσότεροι από ένας οι άνθρωποι που με βοήθησαν τους τελευταίους μήνες να κάνω την αρχή μου. Με τον Oge που είναι και φίλος μου από παλιά και πολύ καλός μουσικός, έγινε το πρώτο βήμα με το ‘Μόνο Μπροστά’ . Ήταν μάλιστα και από εκεί που με άκουσε ο Μηδενιστής, θέλησε να συνεργαστούμε, και προέκυψε η ‘Ζωγραφιά’ μας. Αλλά νομίζω τίποτα δεν θα είχε γίνει αν δεν ήταν η εταιρία μου, η Panik Records, που με εμπιστεύτηκε από την αρχή, με στήριξε και με στηρίζει.
-Ποιος είναι ο απώτερος στόχος σου στο τραγούδι; Τι είναι δηλαδή αυτό που ονειρεύεσαι να κάνεις μετά από κάποια χρόνια;
Δεν υπάρχει απώτερος στόχος όσον αφορά το όνειρο κάποιου. Αυτό που ονειρεύομαι είναι να είμαι παραγωγική, να βγάζω δίσκους, καλή μουσική, να εξελίσσομαι εγώ ως τραγουδίστρια και μουσικός και να έχω την αγάπη του κόσμου.
-Ξέρουμε ότι σπουδάζεις στη Νομική Σχολή. Τελικά θα ακολουθήσεις το τραγούδι ή την δικηγορία;
Αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ να αποφασίσω εγώ αυτή τη στιγμή. Αγαπάω τη Νομική αλλά περισσότερο αγαπάω το τραγούδι και έτσι ο χρόνος θα δείξει…
-Με ποια μουσικά ερεθίσματα μεγάλωσες;
Έχω ακούσει σχεδόν τα πάντα. Στη χορωδία τραγουδούσαμε από Μίκη Θεοδωράκη μέχρι Beatles. Στο σπίτι επίσης τα ακούσματά μου ήταν παρόμοια. Από την άλλη, όσο ήμουν πιο μικρή επηρεαζόμουν στα ακούσματά μου από την μεγάλη μου αδερφή και έτσι άκουγα ό,τι άκουγε. Αργότερα, άρχισα να ψάχνομαι μόνη μου και γενικά έχω ακούσει ό,τι έχει να κάνει με μαύρη μουσική, blues, soul, jazz, rnb, hip hop. Τελευταία, έψαξα και αγάπησα ιδιαίτερα το rock n’ roll.
-Έχεις δοκιμάσει την φωνή σου στα λαϊκά τραγούδια; Θα ήθελες να τραγουδήσεις και αυτό το είδος της μουσικής;
Αυτό δεν θα το έβαζα στους στόχους μου. Ο λόγος έχει να κάνει με τα ακούσματά μου που είναι πολύ διαφορετικά.
-Με ποιο συγκρότημα ή ερμηνευτή θα επιθυμούσες να συνεργαστείς στο άμεσο μέλλον;
Δύσκολο να πω έναν. Υπάρχουν πολλοί που θαυμάζω και θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί τους, και σίγουρα υπάρχουν και κάποιοι που δεν μου περνάνε από το μυαλό αλλά μια συνεργασία μπορεί να απέδιδε ένα πολύ ωραίο αποτέλεσμα. Είναι φοβερό πώς μπορεί να συνεργαστούν μουσικοί που προέρχονται από πολύ διαφορετικά είδη μουσικής και να προκύψουν εκπληκτικά τραγούδια.
-Στον χώρο του τραγουδιού, και ιδιαίτερα για μια γυναίκα, η εξωτερική εμφάνιση (η ομορφιά) ή οι φωνητικές δυνατότητες παίζουν τον βασικότερο ρόλο για την επιτυχία;
Τι συμβαίνει ή τι θα έπρεπε να συμβαίνει? Σίγουρα η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο για την επιτυχία. Αλλά και πάλι εξαρτάται για ποιο είδος μουσικής μιλάμε. Στην ποπ, για παράδειγμα, η εξωτερική εμφάνιση προβάλλεται αρκετά. Σε άλλα είδη όχι. Από την άλλη, στο εξωτερικό παρατηρείται μια τάση να βλέπουμε τραγουδίστριες με μέτριο παρουσιαστικό αλλά με φοβερές φωνές να κάνουν καριέρα ακόμα και στην ποπ. Στην Ελλάδα, θα έλεγα ότι συμβαίνει το αντίθετο. Η εξωτερική εμφάνιση υπερεκτιμάται ορισμένες φορές, ενώ το βάρος θα έπρεπε να είναι αν όχι μόνο, τουλάχιστον και στην φωνή.
-Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερό σου χρόνο; Τι σε ΄΄γεμίζει΄΄ που λέμε;
Ακούω πολλή μουσική! Τις καλές μέρες με χαλαρώνει να βγαίνω για ποδήλατο αλλά νομίζω η πιο ψυχοθεραπευτική μου ενασχόληση είναι να γράφω στίχους και να βλέπω τους φίλους μου.
Αρκετά. Έχω και facebook και twitter και προσπαθώ να τα διαχειρίζομαι η ίδια όσο προλαβαίνω.
-Τελικά, για να το πούμε απλά, λεφτά υπάρχουν ή δεν υπάρχουν; Πως εσύ βιώνεις τα αποτελέσματα της οικονομικής κρίσης στην δουλειά αυτή και σε ποιο βαθμό;
Φυσικά και υπάρχουν λεφτά. Πού υπάρχουν είναι το θέμα! Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μέτρο σύγκρισης με παλαιότερες εποχές όσον αφορά την δουλειά μου γιατί μόλις ξεκίνησα. Αλλά από συζητήσεις με συναδέλφους μου συνειδητοποιώ ότι ούτε για τον χώρο της μουσικής είναι καλή εποχή. Αλλά βέβαια, δεν νομίζω να υπάρχει και χώρος που να μην έχει επηρεαστεί από τις οικονομικές συγκυρίες. Εν πάση περιπτώσει, όταν κάνεις το όνειρό σου επάγγελμα, σκέφτεσαι λιγότερο τα χρήματα και περισσότερο τη δημιουργία και το μέλλον.
-Ποια είναι η συμβολή των μουσικών ραδιοφωνικών σταθμών ή των καναλιών στο να γίνεις περισσότερο γνωστή στο ευρύ φιλοθεάμον κοινό;
Μεγάλη η συμβολή εννοείται. Και αυτό ισχύει για όλους τους τραγουδιστές και τους μουσικούς. Κάνοντας μουσική, στόχος μας είναι να φτάνει αυτή στον κόσμο. Μέσα από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς και τα μουσικά κανάλια αυτό γίνεται πραγματικότητα.
-Αποτελείς μέρος του δυναμικού τραγουδιστών , οι οποίοι ανήκετε στην Pank Records. Είσαι παρέα με τους Playmen ,με τους οποίους συνεργάστηκες, μαζί με τον θρύλο του ελληνικού hip-hop, τον Μηδενιστή, τον Alex Leon, τον Oge (με τον οποίο επίσης έχεις συνεργαστεί) ,τον Dj Kas, την Athena Manoukian, την Θωμαϊδα Απέργη και την Imany. Είστε μια δυνατή ομάδα. Τι προσδοκάς ότι μπορείτε να πετύχετε στο μέλλον ως ομάδα;
Τα πάντα! Αν και ολόφρεσκη εταιρία, η Panik Records απαρτίζεται από πολύ καλό δυναμικό, από όλες τις απόψεις, όσον αφορά τους μουσικούς αλλά και όλους τους συνεργάτες μας και νιώθω πολύ τυχερή σε αυτό. Ελπίζω και πιστεύω ότι θα συνεχίσουμε όσο δυνατά ξεκινήσαμε. Και πάνω απ’όλα ελπίζω ότι θα εξακολουθούμε πάντα να δουλεύουμε σαν οικογένεια, όπως μέχρι τώρα.
Να ευχαριστήσω πάρα πολύ την DEMY για τις σκέψεις που μοιράστηκε μαζί μας , την PANIK RECORDS και ιδιαίτερα τον Τζώρτζη Αρσενάκο για την πολύτιμη βοήθεια του.
Περιμένουμε τα σχόλια σας!!!
Επιμέλεια : genikos - mimis
Η αναδημοσίευση επιτρέπεται εφόσον γίνει αναφορά της πηγής!!



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.