Ο Ολυμπιακός έκανε την ολική ανατροπή στους τελικούς της Α1 πόλο των γυναικών και με το 13-8 στον πέμπτο αγώνα κατέκτησε τον τίτλο!
Αφού επέστρεψε από το 2-0 της Βουλιαγμένης στην τελική φάση του πρωταθλήματος και έφερε τη σειρά των τελικών στον Πειραιά, ο Ολυμπιακός ήταν αδύνατο να ηττηθεί ξανά. Με την Αλεξάνδρα Ασημάκη να δίνει ρεσιτάλ από τη θέση της φουνταριστής, είτε σκοράροντας είτε κερδίζοντας αποβολές, και τη Χρυσή Διαμαντοπούλου να έχει σπουδαίες επεμβάσεις στο ενεργητικό της, η ομάδα του Χάρη Παυλίδη επικράτησε 13-8 του ΝΟΒ και διατήρησε τα σκήπτρα στην Α1 πόλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.