Δευτέρα 22 Μαΐου 2017

Έκλεψαν μηχανήματα και από το Νοσοκομείο Λαμίας

Έκλεψαν μηχανήματα και από το Νοσοκομείο Λαμίας  - Media
Μετά τον Άγιο Σάββα και το νοσοκομείο του Βόλου σειρά είχε το Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας, από το οποίο έκλεψαν τη νύχτα μηχανήματα, από το βρογχοσκοπικό και από το Γαστρεντερολογικό - Ενδοσκοπικό εργαστήριο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες τα μηχανήματα βρισκόντουσαν στα ειδικά εργαστήρια που βρίσκονται στον 4ο όροφο του ιδρύματος και τα οποία φυσικά ήταν κλειδωμένα.
Κανείς δεν κατάλαβε πως τα μηχανήματα έκαναν φτερά. Πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχει εσωτερικό ασανσέρ το οποίο φαίνεται πως γνώριζαν οι δράστες.
Ακόμη δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για τον αριθμό των μηχανημάτων που πήραν και την αξία τους. 
Ωστόσο σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες έχουν κλέψει τέσσερα διαγνωστικά μηχανήματα, δυο βρογχοσκόπια και δυο κολονοσκόπια, αξίας περίπου 100.000€.
Στο νοσοκομείο όπως είναι φυσικό επικρατεί αναστάτωση και η διοίκηση ενημερωσε την αστυνομία.


Πηγή: lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.