Tο χρέος να μετατραπούν επιμέρους ιδιαιτερότητες σε «εστίες θετικής ενέργειας των Λαών μας για την πραγμάτωση των κοινών μας επιδιώξεων στο πλαίσιο του ΟΣΕΠ», υπογράμμισε ο Προκόπης Παυλόπουλος παίρνοντας το λόγο στη Σύνοδο Κορυφής του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου (ΟΣΕΠ), αμέσως μετά την ομιλία του Ταγίπ Ερντογάν.
Εξάλλου, όπως είχε την ευκαιρία να σημειώσει σε άλλο σημείο της ομιλίας του ο Πρ. Παυλόπουλος, η Ελλάδα πιστεύει ακραδάντως πως «η ενίσχυση του ΟΣΕΠ πρέπει να κατατείνει και στην άμβλυνση των μεταξύ μας διαφορών». Και επ’ αυτού, η Ελλάδα, συμπλήρωσε, πιστεύει ότι η συνεργασία των χωρών του ΟΣΕΠ θα συμβάλει και στην εξομάλυνση των ελληνοτουρκικών σχέσεων ειδικότερα. «Να μην επιτρέψουμε μικρά γεγονότα να γίνουν μεγαλύτερα», ήταν το μήνυμα του Προέδρου της Δημοκρατίας.
Εισαγωγικά, ο Πρ. Παυλόπουλος εξέφρασε την ιδιαίτερη ικανοποίησή του για τη συμμετοχή στην Σύνοδο Κορυφής «εκπροσωπώντας την Ελλάδα, σε αυτόν τον εμβληματικό εορτασμό των 25 χρόνων από την ίδρυση του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Ευξείνου Πόντου. Ιδιαιτέρως ευχαριστώ τον Πρόεδρο κ.Ταγίπ Ερντογάν για την εξαιρετική φιλοξενία αλλά και οργάνωση της Συνόδου Κορυφής, ευχόμενος ειλικρινώς στον Τουρκικό Λαό σταθερότητα, ευημερία και πρόοδο σε όλους τους τομείς».
Παραλλήλως, ο Έλληνας Πρόεδρος μετέφερε «ισχυρό μήνυμα διαχρονικής υποστήριξης της Ελλάδας στο έργο του ΟΣΕΠ», υπενθυμίζοντας ότι «η Χώρα μου, διατηρώντας στενούς δεσμούς αιώνων με την Περιοχή, τους Τόπους και τους Λαούς της, υπήρξε από το 1992 ιδρυτικό μέλος του Οργανισμού και σταθερός υπέρμαχος της ευόδωσης της Οικονομικής Συνεργασίας του Ευξείνου Πόντου. Οι επικίνδυνες περιπέτειες της παγκόσμιας οικονομίας αλλά και της ειρήνης, ιδίως στην ευρύτερη περιοχή μας, αποδεικνύουν πόσο επίκαιρες παραμένουν οι βάσεις, πάνω στις οποίες στηρίχθηκαν η Ιδρυτική Διακήρυξη του ΟΣΕΠ και η συνακόλουθη Δήλωση του Βοσπόρου. Τις υπενθυμίζω συνοπτικώς για να επισημάνω το ότι, κυρίως σήμερα και στο μέλλον, έχουμε χρέος να εργασθούμε αόκνως και ειλικρινώς προκειμένου να τις μετουσιώσουμε σε πράξη».
Στη συνέχεια της ομιλίας του, υπενθύμισε ότι ο ΟΣΕΠ ιδρύθηκε για να διασφαλίσει, ταυτοχρόνως:
«Την ομαλή και επιτυχή ενσωμάτωση της περιοχής του Ευξείνου Πόντου στην παγκόσμια οικονομία και την εμπέδωση της ειρήνης και σταθερότητας στην περιοχή του Ευξείνου Πόντου, αφού χωρίς αυτή την προϋπόθεση ο πρώτος μας στόχος καθίσταται εξ ορισμού ανέφικτος». Η επίτευξη των παραπάνω στόχων στηρίζεται σε συγκεκριμένες αρχές, αρρήκτως συνδεδεμένες με την πεμπτουσία των στόχων τούτων.
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=605876&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.