Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Σπανούλης μετά τη μεγάλη πρόκριση: «Θέλω να είμαι ανάμεσα στους καλύτερους»

Σπανούλης: «Θέλω να είμαι ανάμεσα στους καλύτερους»
Εκστασιασμένος από τη μεγάλη πρόκριση του Ολυμπιακού στο Final Four της Euroleague είναι ο Βασίλης Σπανούλης.
Ο αρχηγός του Ολυμπιακού, τόνισε: «Νιώθω υπέροχα, ήταν μια πολύ σκληρή και μεγάλη χρονιά. Περάσαμε πολλά και καλά πράγματα, καταφέραμε να φτάσουμε στο Final Four. Είμαι χαρούμενος γι αυτό που καταφέραμε, για όλη την οικογένεια του Ολυμπιακού. Αγαπώ το μπάσκετ, αυτό είναι το μοναδικό μυστικό για μένα. Θέλω να είμαι ανάμεσα στους καλύτερους παίκτες και τις καλύτερες ομάδες, όπως συμβαίνει όσο είμαι στον Ολυμπιακό».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.