Οι μάγκες του Σφαιρόπουλου επιστρέφουν για να γράψουν πάλι ιστορία. Με ηγέτη τον Σπανούλη «καθάρισαν» 87-78 τους Τούρκους στην κόλαση του ΣΕΦ και έφυγαν για το F4!
Δεν γινόταν να μην πάρει την πρόκριση στο FinalFour της Κωνσταντινούπολης, από τη στιγμή που την Παρασκευή έσπασε την έδρα της Εφές και έφερε το ματς στο 2-2. Ο Ολυμπιακός, παρότι αγχώθηκε στο δεύτερο και στο τρίτο δεκάλεπτο, μετέτρεψε σε πάρτι στο τέλος το ματς με τους Τούρκους και πανηγύρισε το τέλος της σειράς με 3-2.
Κορυφαίος του ματς ήταν ο Σπανούλης με 22 πόντους, 14 είχε ο Πρίντεζης και 10 ο Γκριν, ενώ εξαιρετικοί ήταν οι Παπαπέτρου, Μπιρτς, Μιλουτίνοφ και Παπανικολάου.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/394289/sti-thryliki-poli-o-olympiakos-katharise-tin-efes-ki-efyge-gia-tin-4i-eyropaiki-koypa
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.