Απέφυγε (σε πρώτο βαθμό) την αφαίρεση βαθμών, όχι όμως και τη βαριά τιμωρία ο Ολυμπιακός για τα όσα έγιναν στον πρώτο ημιτελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ.
Οι «ερυθρόλευκοι» τιμωρήθηκαν από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ με πρόστιμο 150.000 ευρώ και ποινή τεσσάρων αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, που θα εκτίσουν την επόμενη σεζόν.
Οι «ερυθρόλευκοι» τιμωρήθηκαν από την Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ με πρόστιμο 150.000 ευρώ και ποινή τεσσάρων αγωνιστικών κεκλεισμένων των θυρών, που θα εκτίσουν την επόμενη σεζόν.
Aναλυτικά η απόφαση στο http://www.filathlos.gr/olympiakos/328520-tesseris-agonistikes-kai-bary-prostimo-ston-olympiako
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.