Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Ο Κυριάκος πήγε στον Καραμανλή – Η συνάντηση στην Παναγή Κυριακού και για τα… ελληνοτουρκικά!

Mitsotakis_Karamanlis_Synantisi
Σήμερα, ο πρόεδρος της ΝΔ Κυριάκος Μητσοτάκης συναντήθηκε με τον πρώην πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή στο πολιτικό του γραφείο στην Παναγή Κυριακού.
Η συνάντηση αυτή, σύμφωνα με πηγές της ΝΔ, εντάσσεται στο πλαίσιο των τακτικών επαφών και συναντήσεων που έχουν οι δύο άντρες και, σύμφωνα με πληροφορίες, έγινε σε εξαιρετικό κλίμα.
Όπως γράφουν τα parapolitika, ο κ. Μητσοτάκης και ο κ. Καραμανλής συζήτησαν θέματα τρέχουσας πολιτικής επικαιρότητας καθώς και για τις εξελίξεις στα Βαλκάνια, στα ελληνοτουρκικά και στο Κυπριακό.
Τέλος συζήτησαν και για τα αποτελέσματα των γαλλικών εκλογών.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.