«Εύχομαι να μην χρειαστεί να ξανανοίξουν οι πολιτικές συζητήσεις» - «Χρειάζεται ακόμη πολλή δουλειά στις τεχνικές λεπτομέρειες», είπε ο γερμανός υπουργός Οικονομικών
«Φυσικά και το ελληνικό πρόγραμμα μπορεί να συνεχίσει μόνο εάν το ΔΝΤ συμμετέχει σε αυτό. Είναι μέρος του προγράμματος», ήταν η κατηγορηματική θέση του γερμανού υπουργού Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, λίγη ώρα μετά το Eurogroup της Μάλτας και την κατ'αρχήν συμφωνία μεταξύ της ελληνικής πλευράς και των δανειστών.«Διαφορετικά, εμείς και άλλα κράτη μέλη θα πρέπει να ζητήσουμε από τα κοινοβούλιά μας μια εντολή για να διαπραγματευτούμε ένα πρόγραμμα χωρίς το ΔΝΤ. Κάτι τέτοιο θα ήταν απολύτως παράλογο και δεν μπορεί να λειτουργήσει», πρόσθεσε ο κύριος Σόιμπλε.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/669603/soible-paralogo-na-uparxei-elliniko-programma-horis-to-dd/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.