Σάββατο 8 Απριλίου 2017

ΚΑΝΕΛΛΗ: Έρχεται το 4ο μνημόνιο – Πάμε ολοταχώς στον γκρεμό

kaneli.8.4.708
«Η Ελλάδα είναι σε πορεία κατολίσθησης. Αυτά που έρχονται είναι το 4ο μνημόνιο», δήλωσε η Λιάνα Κανέλλη, αναφερόμενη στη συμφωνία.
«Αν δεν πάμε σε πραγματική σύγκρουση, πάμε στον γκρεμό. Από χθες πολύς κόσμος είναι σε στεναχώρια», πρόσθεσε η βουλευτής του ΚΚΕ, μιλώντας στο «Ε».
Μάλιστα, η κ. Κανέλλη αποκάλυψε ότι «στη Βουλή οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ μας λένε όταν έχουν ψηφιστεί τα μέτρα». «Σκάστε. Τι μιλάτε; Ο λαός δεν μας ψήφισε;».


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.