Οι Romain Grosjean και Jolyon Palmer δέχτηκαν ποινή 5 θέσεων καθώς σύμφωνα με τους αγωνοδίκης αγνόησαν τις κίτρινες σημαίες στις κατατακτήριες.
Έτσι ο Γάλλος θα ξεκινήσει 19ος και ο Βρετανός 20ος. Αυτοί που επωφελούνται των ποινών είναι οι Verstappen και Ocon που θα βρεθούν στην 17η και 18η θέση αντίστοιχα.
Οι παραβάσεις έγιναν κατά την διάρκεια του ατυχήματος του Antonio Giovinazzi στο τέλος του Q1. Οι αγωνοδίκες θεωρούν ότι οι δύο προσπάθησαν εν μέσω κίτρινης σημαίας να κάνουν αξιόλογο χρόνο προκείμενου να προκριθούν στο Q2.
Και οι δύο πήραν επίσης τρεις βαθμούς ποινής στην άδειά τους. πηγή: http://f1fan.gr/?p=44748
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.