O Valtterri Bottas έχασε για μόλις 0.001 s την 2η θέση την οποία τελικά κατέκτησε η Ferrari του Vettel. Ο Φινλανδός θα ξεκινήσει από την 2η σειρά της εκκίνησης δίπλα από τον συμπατριώτη του Kimi Raikkonen.
«Είναι πραγματικά κρίμα που ο Sebastian κατάφερε να μπει ανάμεσα μας. Νομίζω ότι τελευταία φορά ήταν για εκατοστά και τώρα είναι ένα χιλιοστό. Μέσα από ένα γύρο υπάρχουν πάρα πολλά μέρη που μπορείς να χάσεις ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, έτσι θα κοιτάξουμε να δούμε πού μπορούν να γίνουν βελτιώσεις, όπως πάντα. Αλλά έτσι κι αλλιώς, ο αγώνας είναι αύριο και είμαστε στην πρώτη και την τρίτη θέση στο grid ως ομάδα, που είναι καλές θέσεις για να ξεκινάς.
Οτιδήποτε μπορεί να συμβεί με τον καιρό. Ο Lewis ήταν δυνατός σήμερα και η Ferrari ήταν πολύ γρήγορη πάρα. Περιμέναμε μια κλειστή μάχη και πιστεύω ότι θα είναι το ίδιο και αύριο. Ευχαριστώ και πάλι την ομάδα, η οποία έκανε πολύ καλή δουλειά στο σύντομο χρονικό διάστημα δοκιμών που είχαμε σήμερα για να έχει το μονοθέσιο το σωστό set-up. Ήταν πολύ απολαυστικό το να οδηγείς σήμερα. Ας δούμε τι θα φέρει η αυριανή μέρα.» πηγή: http://f1fan.gr/?p=44788
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.