Και όχι μόνο αυτό αλλά οι «Μαχητές» κέρδισαν ασυλία!

Πραγματικά πως τα φέρνει ζωή καμιά φορά!
Η Ελισάβετ, η «αγαπημένη» παίκτρια του Τσανγκ κατάφερε και κέρδισε αγώνα.
Αντίπαλος της σε αυτή την ιστορική στιγμή, η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, που πραγματικά το φυσάει και δεν κρυώνει καθώς στο 2-2 σταμάτησε να παίζει θεωρώντας πως κέρδισε τον αγώνα!
Απολαύστε την νίκη της Ελισάβετ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.