Ολοκληρώθηκε η κλήρωση των ημιτελικών του Κυπέλλου Ελλάδας και φυσικά προέκυψαν δύο ντέρμπι.
Συγκεκριμένα, τα ζευγάρια:
Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ και Ολυμπιακός - ΑΕΚ είναι τα δύο ματς.
Τα πρώτα παιχνίδια των ημιτελικών θα διεξαχθούν στις 12-13 Απριλίου και οι ρεβάνς στις 26-27 του ίδιου μήνα. Ο τελικός θα γίνει στις 6 Μαΐου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.