Η τελευταία πράξη του δράματος στο τροχαίο στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης γράφτηκε σήμερα με τις κηδείες των άλλων δύο νεαρών που έχασαν τη ζωή τους στο μοιραίο τροχαίο.
Στην τελευταία του κατοικία θα οδηγήσουν συγγενείς και φίλοι τον 17χρονο οδηγό στο Κιλκίς, ενώ στα κοιμητήρια Ευόσμου θα γίνει η κηδεία του 19χρονου.
Στην τελευταία του κατοικία οδήγησαν συγγενείς και φίλοι τον 17χρονο οδηγό του οχήματος Μάκη Μ., στο Κιλκίς, γενέτειρα της οικογένειας, ενώ στον Ιερό Ναό Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ στα Κοιμητήρια Ευόσμου τελέστηκε η κηδεία του 19χρονου Παύλου Λ..
Χθες μέσα σε κλίμα οδύνης κηδεύτηκαν στα Κοιμητήρια Ευόσμου οι δύο άλλοι 17χρονοι φίλοι της παρέας. Συγγενείς, φίλοι, δάσκαλοι και συμμαθητές τους αποχαιρέτισαν, χωρίς ακόμα να πιστέψουν τι έχει γίνει.
Την ίδια στιγμή στην Εντατική Μονάδα του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, δίνει μάχη για να κρατηθεί στη ζωή ο 17χρονος φίλος τους, επιβάτης του μοιραίου αυτοκινήτου. Χθες η κατάσταση της υγείας του από τους θεράποντες ιατρούς κρινόταν σοβαρή αλλά σταθερή.
Περισσότερα στο topontiki.gr
Πηγή: voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.