«Όταν τους αποκαλούν ναζί, δεν τους αρέσει» είπε ο Τούρκος πρόεδρος και διαμαρτυρήθηκε εκ νέου για την απαγόρευση συγκεντρώσεων στη Γερμανία και την Ολλανδία - «Το μπαλ μασκέ τελείωσε» είπε ο Ερντογάν και κατηγόρησε την Ευρώπη ότι υποστηρίζει τρομοκρατικές οργανώσεις.
Ο Τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν επιτέθηκε σήμερα προσωπικά στη Γερμανίδα καγκελάριο Άγγελα Μέρκελ, κατηγορώντας την για «ναζιστικές πρακτικές», λόγω της απαγόρευσης προεκλογικών συγκεντρώσεων υπέρ του "Ναι" στο τουρκικό δημοψήφισμα της 16ης Απριλίου.Η Τουρκία είχε ήδη κατηγορήσει στις αρχές του μήνα τη Γερμανία ότι χρησιμοποιεί «ναζιστικές» πρακτικές απαγορεύοντας τις συγκεντρώσεις και αρνούμενη να επιτρέψει τη συμμετοχή Τούρκων υπουργών, με αποτέλεσμα να προκαλέσει την έντονη αντίδραση του Βερολίνου, των Βρυξελλών και του Παρισιού.
Τις ίδιες κατηγορίες απηύθυνε και στην Ολλανδία η οποία εμπόδισε επίσης την επίσκεψη Τούρκων υπουργών στη χώρα.
«Όταν τους αποκαλούν ναζί, δεν τους αρέσει. Διαδηλώνουν την αλληλεγγύη τους. Ιδιαίτερα η Μέρκελ», είπε σήμερα ο Ερντογάν σε μια ομιλία που μεταδόθηκε τηλεοπτικά.
«Όμως καταφεύγεις αυτή τη στιγμή σε ναζιστικές πρακτικές», είπε ο Ερντογάν απευθυνόμενος στην καγκελάριο.
«Ενάντια σε ποιον; Στους αδελφούς μου Τούρκους πολίτες στη Γερμανία και στους αδελφούς υπουργούς», που προσπάθησαν να μεταβούν στη Γερμανία για να διεξαγάγουν εκστρατεία υπέρ της διεύρυνσης των προεδρικών εξουσιών στην Τουρκία, πρόσθεσε.
«Το μπαλ μασκέ τελείωσε!» είπε, κατηγορώντας την Ευρώπη ότι υποστηρίζει τρομοκρατικές οργανώσεις.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/world/article/663862/prosopiki-epithesi-erdogan-se-merkel-katafeugei-se-nazistikes-praktikes/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.