Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

«Αυτοκτόνησε» η Ξάνθη, βαθιά ανάσα για Λεβαδειακό!

«Αυτοκτόνησε» η Ξάνθη, βαθιά ανάσα για Λεβαδειακό!

Ξάνθη και Λεβαδειακός ήθελαν τη νίκη για διαφορετικούς λόγους, πάλεψαν για αυτή επί 90 λεπτά στα Πηγάδια σε ένα εξαιρετικό ματς γεμάτο φάσεις και γκολ, ωστόσο το τελικό 2-2 αφήνει γλυκιά γεύση μόνο στους Βοιωτούς που μάχονται για την παραμονή.



Aναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/386355/e-x-ase-edafos-i-ksanthi-bathia-anasa-gia-lebadeiako

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.