Ξάνθη και Λεβαδειακός ήθελαν τη νίκη για διαφορετικούς λόγους, πάλεψαν για αυτή επί 90 λεπτά στα Πηγάδια σε ένα εξαιρετικό ματς γεμάτο φάσεις και γκολ, ωστόσο το τελικό 2-2 αφήνει γλυκιά γεύση μόνο στους Βοιωτούς που μάχονται για την παραμονή.
Aναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/sports/podosfairo/article/386355/e-x-ase-edafos-i-ksanthi-bathia-anasa-gia-lebadeiako
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.