Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017

Κατέθεσε τον φάκελο για την αδειοδότηση ο Παναθηναϊκός

Κατέθεσε τον φάκελο για την αδειοδότηση ο Παναθηναϊκός
Τον φάκελο προκειμένου να λάβει την άδεια για συμμετοχή στο πρωτάθλημα της σεζόν 2017/18 κατέθεσε ο Παναθηναϊκός το μεσημέρι της Παρασκευής (31/3).
Οι ‘’πράσινοι’’ τηρώντας την προθεσμία που υπήρχε από την αρμόδια επιτροπή κατέθεσαν το μεσημέρι της Παρασκευής το φάκελο προκειμένου η ομάδα να λάβει την άδεια για να συμμετάσχει στο επόμενο πρωτάθλημα.
Από τους εμπλεκόμενους έγινε πολύ μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να διευθετηθούν και οι τελευταίες λεπτομέρειες και από όλους εκφράζεται η βεβαιότητα πως δεν πρόκειται να υπάρξει κανένα πρόβλημα καθώς έχουν τακτοποιηθεί και οι τελευταίες εκκρεμότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.