Κοινή διαπίστωση ότι προϋπόθεση για να υπάρξει προοπτική βιώσιμης λύσης και έξοδος της χώρας από την κρίση είναι να φύγει το ταχύτερο δυνατό η σημερινή αποτυχημένη κυβέρνηση
Με συζήτηση για την τέχνη ξεκίνησε λίγα λεπτά μετά τις 12 το μεσημέρι η συνάντηση του Κυριάκου Μητσοτάκη με τη Φώφη Γεννηματά. Η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, που ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση του προέδρου της ΝΔ, ρώτησε πληροφορίες για τους πίνακες που κοσμούν το γραφείο του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, αλλά και για μία σειρά άλλων εικαστικών έργων.Στη συνάντηση συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Ελληνική κοινωνία και η οικονομία και οι αρνητικές συνέπειες απ’ τη μεγάλη καθυστέρηση στο κλείσιμο της δεύτερης αξιολόγησης με ευθύνη της κυβέρνησης.
Και οι δύο αρχηγοί στάθηκαν στο κλίμα αβεβαιότητας που κυριαρχεί στην πραγματική οικονομία που επιτείνει τις δυσμενείς επιπτώσεις στο βιοτικό επίπεδο όλων των πολιτών.
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/667324/kuriakos-kai-fofi-sumfonoun-oti-o-alexis-den-borei/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.