Κυριακή 5 Μαρτίου 2017

Αφήνιασε ο Τζέιμς, κέρδισε μόνος του τον Άρη!

Αφήνιασε ο Τζέιμς, κέρδισε μόνος του τον Άρη!
Με τον Μάικ Τζέιμς να κάνει και πάλι εντυπωσιακά πράγματα (19 πόντοι) ο Παναθηναϊκός νίκησε τον Άρη με 70-54 στο ΟΑΚΑ και έφτασε τις 19 νίκες στο πρωτάθλημα.

Σε μία άτυπη ρεβάνς του φετινού τελικού του Κυπέλλου Ελλάδος, ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε εντός έδρας με 70-54 του Άρη, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Basket League. Oι “πράσινοι” έφτασαν τις 19 νίκες, ενώ οι Θεσσαλονικείς υποχώρησαν στο 11-9.




Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/383845/afiniase-o-tzeims-kerdise-monos-toy-ton-ari

Πηγή: ebasket.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.