Με γκολ των Σάκχοφ (53') και Πρίγιοβιτς (60') ο ΠΑΟΚ πήρε σπουδαία νίκη επί του Ολυμπιακού με 2-0 μέσα στην "φλεγόμενη" Τούμπα και υποχρέωσε τους Ερυθρόλευκους στην τρίτη συνεχόμενη ήττα τους.
Το ντέρμπι στην Τούμπα είχε δύο πρόσωπα, καθώς στο πρώτο 45λεπτο ο Ολυμπιακός εμφανίστηκε ανώτερος, αλλά στο δεύτερο ο Δικέφαλος πάτησε το πόδι στο γκάζι, εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες που του παρουσιάστηκαν και με γκολ των Σάκχοφ (53') και Πρίγιοβιτς (60') πήρε την σπουδαία νίκη, μειώνοντας στους 8 την διαφορά από την κορυφή της Superleague.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.