Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Ρέγκλινγκ: Το ΔΝΤ θα είναι μέρος της λύσης στο πρόβλημα της Ελλάδας


Την πεποίθηση ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο θα είναι μέρος της λύσης «στην τελευταία εναπομείνασα περίπτωση της προηγούμενης κρίσης, της ελληνικής», εξέφρασε ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας Κλάους Ρέγκλινγκ.
Όπως σημείωσε o επικεφαλής του ESM, πιθανότατα το ΔΝΤ δεν θα έχει τον ίδιο ρόλο στην επόμενη ευρωπαϊκή κρίση καθώς ο ESM μπορεί να εξελιχθεί σε παρόμοιο θεσμό.



http://fimotro.gr/2017/03/22/ρέγκλινγκ-το-δντ-θα-είναι-μέρος-της-λύσ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.