Την πεποίθηση ότι το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο θα είναι μέρος της λύσης «στην τελευταία εναπομείνασα περίπτωση της προηγούμενης κρίσης, της ελληνικής», εξέφρασε ο επικεφαλής του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας Κλάους Ρέγκλινγκ.
Όπως σημείωσε o επικεφαλής του ESM, πιθανότατα το ΔΝΤ δεν θα έχει τον ίδιο ρόλο στην επόμενη ευρωπαϊκή κρίση καθώς ο ESM μπορεί να εξελιχθεί σε παρόμοιο θεσμό.
http://fimotro.gr/2017/03/22/ρέγκλινγκ-το-δντ-θα-είναι-μέρος-της-λύσ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.