Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Στον πάγκο ο Σπανούλης μετά από 5 1/2 χρόνια!

O Βασίλης Σπανούλης έμεινε στον πάγκο στο παιχνίδι με τονη Ερυθρό Αστέρα κάτι που είχε να συμβεί 5 1/2 χρόνια, από τη σεζόν 2011-2012. Διαβάστε αναλυτικά.



Το να μην ξεκινάει στη βασική πεντάδα του Ολυμπιακού σε παιχνίδι της Ευρωλίγκας, ο Βασίλης Σπανούλης συνιστά μεγάλη είδηση.
Στο Βελιγράδι, ο V-Span δεν βρέθηκε στις βασικές επιλογές του Γιάννη Σφαιρόπουλου (προερχόταν από κρυολόγημα και πυρετό) κάτι που είχε να συμβεί πεντέμιση χρόνια!
Συγκεκριμένα, η τελευταία φορά που ο Σπανούλης δεν είχε...προτιμηθεί για την πεντάδα ήταν στο εντός έδρας παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε τη σεζόν 2011/2012 (νικητής ο Ολυμπιακός με 81-74).
Συνέβη, λοιπόν, ξανά μετά από 144 ματς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.