«Η Ελλάδα θα φύγει μόνη της από το κοινό ευρωπαϊκό νόμισμα», δήλωσε ο εκλεκτός του Ντόναλντ Τραμπ για πρέσβης των ΗΠΑ στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Τεντ Μάλοχ ! Η «φωνή» του Ντόναλντ Τραμπ στην Ευρώπη, στέλνει προειδοποίηση στην χώρα μας, να φύγει από το ευρώ, τώρα που θα είναι πιο εύκολο! Οι δηλώσεις του, γνωστού οικονομολόγου, είναι εμφανές ότι μεταφέρουν την θέληση του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που κάτι ξέρει και ζητάει από την Ελλάδα να φύγει από το ευρώ εδώ και τώρα, για να σωθεί!
Αυτή την φορά, το χειρουργικό χτύπημα του Ντ. Τραμπ, στα συμφέροντα της ευρωπαϊκής ελίτ, ήταν βόμβα μεγατόνων, καθώς προσέθεσε ότι «αυτή τη φορά, πρέπει να πω, είναι μεγαλύτερες οι πιθανότητες η Ελλάδα να εγκαταλείψει μόνη της το ευρώ»!
Αυτή η νέα επίθεση των ΗΠΑ, στην Μέρκελ, δημιουργούν κλυδωνισμούς στο σύστημα της Γερμανικής ηγεμονίας της Ευρώπης, κάτι που έφερε το ξέσπασμα, με οργισμένη αντίδραση, του Γερμανού προέδρου του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, Μάνφρεντ Βέρνερ! Ο Γερμανός «Νεοδημοκράτης», απάντησε ότι «δεν είναι αποδεκτό να έχουμε έναν πρέσβη που μας εναντιώνεται», για να προσθέσει ότι «μπορούμε να υπερασπιστούμε τους εαυτούς μας. Δεν χρειαζόμαστε τους Αμερικανούς γι’ αυτό». Ο κ. Βέμπερ, είναι Γερμανός πολιτικός του CSU (Xριστιανοκοινωνιστές), υποστηρικτές της κυβέρνησης, Μέρκελ. Τα CDU (Χριστιανοδημοκράτες )και CSU συμφώνησαν εχθές, την υποψηφιότητα της Μέρκελ για την καγκελαρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.