Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

Έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης παραμένουν οι πυροσβέστες

Έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης παραμένουν οι πυροσβέστες
Συγκεντρωμένοι έξω από το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης παραμένουν οι πυροσβέστες, μετά την ένταση που είχε σημειωθεί νωρίτερα, όταν και έσπασαν την πόρτα και μπήκαν στο κτίριο.

Αυτή τη στιγμή τα πνεύματα έχουν ηρεμήσει, ενώ και τα ΜΑΤ έχουν απομακρυνθεί. Οι πυροσβέστες που από το πρωί έχουν προχωρήσεις σε διάφορες δράσεις διαμαρτυρίας παραμένουν εκεί και συζητούν για τις επόμενες κινήσεις τους.

Κλειστή παραμένει μέχρι αυτή την ώρα η λεωφόρος Βασιλίσσης Σοφίας.

Υπενθυμίζεται ότι πυροσβέστες πενταετούς υποχρέωσης διαμαρτύρονται και ζητούν τη μονιμοποίησή τους ή την ανανέωση των συμβάσεών τους.

Η θητεία των 4.000 πυροσβεστών, που προσλήφθηκαν στις 10 Φεβρουαρίου 2012, λήγει αύριο κι όπως τονίζουν κινδυνεύουν να βρεθούν στον δρόμο, εάν δεν μονιμοποιηθούν όσοι το δικαιούνται, σύμφωνα με τον νόμο ή δεν ανανεωθούν οι συμβάσεις των υπολοίπων.

Δείτε φωτογραφίες και βίντεο από το υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης…
dsyspyrsv1dsyspyrsv3dsyspyrsv4





Φωτορεπορτάζ: Γιάννης Κέμμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.