Λίγες ημέρες έμειναν για το τεράστιο παιχνίδι των δύο "αιώνιων"...
Δεν θα πέφτει... καρφίτσα στο ΣΕΦ για το παιχνίδι του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό, καθώς η ερυθρόλευκη ΚΑΕ ανακοίνωσε πως όλα τα εισιτήρια για το ματς εξαντλήθηκαν!
Η ενημέρωση:
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός σας ενημερώνει ότι τα εισιτήρια κόντρα στον Παναθηναϊκό Superfoods (Παρ, 6/1 στις 21:00), εξαντλήθηκαν! #OLYPAO #SoldOut pic.twitter.com/YSKLqvjlye
http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/373249/problepetai-xamos-sto-sef-ti-anakoinose-o-olympiakos-en-opsei-panathinaikoy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.