Η ΝΔ με ενημερωτικό της σημείωμα αναφέρει, ότι από την 1η Ιανουαρίου κάθε Έλληνας, από την ώρα που ξυπνάει το πρωί για να πάει στη δουλειά του, μέχρι το βράδυ που επιστρέφει σπίτι του να ξεκουραστεί, ζει έναν εφιάλτη.
«Ο καφές του είναι πιο πικρός, γιατί τον πληρώνει περίπου 10 λεπτά ακριβότερα (50% αύξηση φόρου). Η μετακίνηση με το αυτοκίνητο του κοστίζει περισσότερα χρήματα, καθώς ακριβαίνουν από 4 έως 12 λεπτά το λίτρο η βενζίνη και το πετρέλαιο κίνησης (4% έως 24% αύξηση φόρου). Κάθε φορά που ανάβει το καλοριφέρ, το σκέφτεται διπλά, καθώς η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης είναι υψηλότερη κατά περίπου 9 λεπτά το λίτρο (22% αύξηση φόρου)», εξηγεί το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης και προσθέτει ότι οι φόροι δεν τελειώνουν όμως εκεί, αλλά «το μακρύ χέρι της κυβέρνησης Τσίπρα απλώνεται και στο σπίτι κάθε Έλληνα» καθώς «οι ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ βάζουν φόρο στην τηλεόραση, δηλαδή στο ποδόσφαιρο ή στην ταινία που βλέπουμε» ενώ αυξήσεις της φορολογίας θα δουν όλοι οι Έλληνες και στη σταθερή τηλεφωνία.
Η Πειραιώς προσθέτει πως εκτός από «δυσβάσταχτους νέους φόρους», το 2017 φέρνει και μια σειρά από νέες περικοπές.
«Ο πρωτοχρονιάτικος μποναμάς Τσίπρα περιλαμβάνει κατάργηση του ΕΚΑΣ, εξοντωτικές ασφαλιστικές εισφορές στο 26,95%, κατάργηση του επιδόματος πετρελαίου θέρμανσης, μείωση μισθών στα ειδικά μισθολόγια από τους γιατρούς του ΕΣΥ μέχρι τους ένστολους, κατάργηση φοροαπαλλαγών και μείωση οικογενειακών επιδομάτων και επιδομάτων πρόνοιας. Όλα αυτά τα μέτρα φοροεπιδρομής και περικοπής εισοδημάτων ψηφίστηκαν από την κυβέρνηση στον κρατικό προϋπολογισμό 2017», συμπληρώνει το κόμμα της αξιωματικής συμπολίτευσης και συνεχίζει:
Περισσότερα στο http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=566533&catID=1
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.