Η ειδική διεκόπη μετά από ατύχημα του Paddon
Επεισοδιακά ξεκίνησε ο αγώνας με την πρώτη ειδική να σημαδεύεται από μια άσχημη έξοδο που είχε ο Paddon.
Ο Ogier ήταν αυτός που άνοιξε το χορό αλλά στον τερματισμό της ειδικής παραπονέθηκε ότι το αυτοκίνητό του είχε πολύ μαλακές ρυθμίσεις. Δεν ήθελα να πιέσω με το... καλησπέρα είπε, θα δούμε πώς θα κινηθούμε στη συνέχεια.
Πίσω του ο Neuville ήταν κατά 0,7" ταχύτερος με το Hyundai αλλά κάπου εκεί ήρθε η έξοδος του Paddon.
Ο Νεοζηλανδός έχασε τον έλεγχο του Hyundai λίγο πριν τον τερματισμό της ειδικής σε μια αριστερή αργή στροφή και είχε μια άσχημη έξοδο. Το πληγωμένο αυτοκίνητο έμεινε στη μέση του δρόμου και έκλεινε την ειδική.
Στην αρχή προέκυψε ένα πρόβλημα με το αν το πλήρωμα ήταν καλά αλλά στη συνέχεια η οργάνωση του αγώνα πιστοποίησε πως τόσο ο Paddon όσο και ο συνοδηγός του Kennard είναι καλά στην υγεία τους.
Στην αρχή προέκυψε ένα πρόβλημα με το αν το πλήρωμα ήταν καλά αλλά στη συνέχεια η οργάνωση του αγώνα πιστοποίησε πως τόσο ο Paddon όσο και ο συνοδηγός του Kennard είναι καλά στην υγεία τους.
Σύμφωνα με το Αutosport όμως, μπορεί από το ατύχημα να έχει τραυματιστεί ένας θεατής.
Πίσω από τον Paddon έρχονταν οι Sordo, Latvala, Tanak, Meeke, Breen και Lefebvre.
Με το αυτοκίνητο του Paddon να κλείνει το δρόμο οι οδηγοί όλοι καθυστέρησαν και η οργάνωση αποφάσισε να διακόψει στη συνέχεια την ειδική.
Τα αυτοκίνητα μετα τη διακοπή της πρώτης ειδικής (ENTREVAUX-VAL DE CHALVAGNE-UBRAYE μήκους 21.25 km), κατευθύνθηκαν σε κονβόι προς τη δεύτερη ειδική της βραδιάς.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.