Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Σόιμπλε: Η Γερμανία δεν θα αποδεχθεί νέο πρόγραμμα για την Ελλάδα αν αποχωρήσει το ΔΝΤ

soimble
Σε αντίθεση με όσα έλεγε πριν λίγες μέρες, τώρα διαμηνύει πως εάν το Ταμείο φύγει αυτό θα συνιστά απόδειξη πως η χώρα μας δεν τηρεί τα συμφωνηθέντα - Ντράγκι: Η ΕΚΤ δεν θεωρεί κανένα δημόσιο χρέος ως «μη βιώσιμο». 

Η Γερμανία δεν πρόκειται να αποδεχτεί νέο πρόγραμμα στήριξης για την Ελλάδα εάν το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο αρνηθεί να συμμετάσχει στο τρέχον πρόγραμμα, διαμήνυσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε.
Πρόκειται για σαφή αλλαγή στάσης από τον κ. Σόιμπλε ο οποίος προ ημερών δήλωνε πως η αποχώρηση του ΔΝΤ θα σήμαινε ένα νέο πρόγραμμα εγκεκριμένο από τη γερμανική Βουλή.
Σήμερα σκληραίνει ακόμη περισσότερο τη στάση του και φαίνεται να αποκλείει κάτι τέτοιο κλείνοντας την πόρτα σε όποιο σενάριο ήθελε η Αθήνα για πρόγραμμα χωρίς το Ταμείο.
Λίγο νωρίτερα, πάντως, ο πρόεδρος της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι δήλωνε ότι η Τράπεζα δεν θεωρεί κανένα δημόσιο χρέος ως «μη βιώσιμο».
Μιλώντας στο πρακτορείο Bloomberg, ο κ. Σόιμπλε ξεκαθάρισε πως εάν το Ταμείο απεμπλακεί αυτό θα συνιστά απόδειξη πως η χώρα μας δεν τηρεί τα συμφωνηθέντα, προσθέτοντας πως ήδη από το 2010 η παροχή βοήθειας στην Ελλάδα εδράζεται στη συμμετοχή και του ΔΝΤ.
Χωρίς το Ταμείο, «το πρόγραμμα θα τερματιστεί καθότι μία από τις προϋποθέσεις του, η βάση, έχει καταστραφεί», δήλωσε ο γερμανός ΥΠΟΙΚ στο περιθώριο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ στο Νταβός της Ελβετίας.

Περισσότερα στο  protothema.gr
Πηγή: www.matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.