Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Στο διπλό στο ΣΕΦ… έμεινε ο Παναθηναϊκός - Σκληρή ήττα από την Φενέρμπαχτσε

Παναθηναϊκός
Ο Παναθηναϊκός μόλις τρεις ημέρες πριν (16/1) έφευγε θριαμβευτής από το ΣΕΦ παίρνοντας μαζί του την πρόκριση για τον τελικό του κυπέλλου Ελλάδας, αλλά σήμερα την Πόλη εμφανίστηκαν μόνο οι φιγούρες των παικτών του, καθώς σε μια από τις χειρότερες φετινές του εμφανίσεις ηττήθηκε άνετα από την αποφασισμένη Φενέρμπαχτσε με 84-63, χάνοντας και την διαφορά από το +11 του ΟΑΚΑ, και με ρεκόρ 10-8 στην φετινή Ευρωλίγκα θα πρέπει να προσέξει ακόμα και τη διασφάλιση της οκτάδας, καθώς Ερυθρός Αστέρας, Νταρουσάφακα και Εφές δείχνουν να απειλούν.
Η Ελληνική ομάδα μετράει πλέον 4-4 με αντίπαλο τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς , έχοντας ηττηθεί 4 φορές στην «Ulker Sports Arena», και πλέον μετά από αυτή την ήττα είδε την μάχη της τετράδας να απομακρύνεται όλο και περισσότερο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.