Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2017

Το πήρε με άγχος

Το πήρε με άγχος και φανέλα!
Μπορεί να μην ικανοποίησε με την απόδοσή του, αλλά ο Παναθηναϊκός επέστρεψε στις νίκες επικρατώντας του Πλατανιά (2-1) χάρη σε δυο γκολ του Μπεργκ. Ζορίστηκαν πολύ στο φινάλε οι Πράσινοι!

Έστω και αρκετά δύσκολα, ο Παναθηναϊκός κατάφερε να επικρατήσει του Πλατανιά με 2-1 στη Λεωφόρο και επανήλθε στις νίκες μετά την ισοπαλία στο ντέρμπι με την ΑΕΚ. Αμφότερα τα γκολ των Πρασίνων πέτυχε ο Μάρκους Μπεργκ, το πρώτο με πέναλτι και το δεύτερο με πλασέ από ασίστ του Βιγιαφάνιες, που ήταν ο κορυφαίος του γηπέδου για όσο αγωνίστηκε.  Ο Γιακουμάκης ήταν ο σκόρερ του Πλατανιά, ο οποίος πραγματοποίησε καλή εμφάνιση, παρά την ήττα.
Οι Πράσινοι ανέβηκαν στην 3η θέση με 29 βαθμούς μειώνοντας τη διαφορά από τον πρωτοπόρο Ολυμπιακό στους 10, ενώ ο Πλατανιάς παρέμεινε 8ος με 21 πόντους.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.