«Δεν συζητάμε για απολύσεις στο Δημόσιο, το προσδιορίζω ρητά και κατηγορηματικά», τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στο Δημαρχείο Μεταμόρφωσης.
«Κανείς σήμερα δεν μιλάει για απολύσεις στο Δημόσιο. «Με την εξαίρεση των περιπτώσεων παράνομων διορισμών ή ακραίων πειθαρχικών παραπτωμάτων, που δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να διαφωνήσει μαζί μου, ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν πρέπει να έχουν θέση στο Δημόσιο», υπογράμμισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Για την αναδιάρθρωση του Δημοσίου Τομέα, επισήμανε πως απαιτείται μια επαναξιολόγηση των οργανωτικών δομών, με σύγχρονα οργανογράμματα. Ειδικότερα, ανέφερε ότι απαιτείται καθορισμός αρμοδιοτήτων με περιγραφές ρόλων και περιγράμματα θέσεων, οργανωτικές δυνατότητες που θα δίνουν ευκαιρίες στους δημόσιους υπαλλήλους, όχι απλά να επιτελέσουν την αποστολή τους, αλλά και να αξιολογηθούν για το παραγόμενο έργο τους.
Σε αυτό το σημείο τόνισε ότι επιμένει στην έννοια της αξιολόγησης, διευκρινίζοντας ότι «οι παρεχόμενες υπηρεσίες από τους δημοτικούς υπαλλήλους, από τους δημόσιους υπαλλήλους, πρέπει να αξιολογούνται.
Ειδικότερα, σημείωσε ότι πρέπει να αξιολογούνται εσωτερικά από τους προϊσταμένους και πρέπει να αξιολογούνται και εξωτερικά από τους δημότες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.