Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

«Φουντώνουν» οι οδομαχίες στα στενά των Εξαρχείων

«Φουντώνουν» οι οδομαχίες στα στενά των Εξαρχείων
Στις οδούς Τοσίτσα και Νοταρά επικεντρώνονται αυτή την ώρα οι συγκρούσεις ανάμεσα σε διαδηλωτές και δυνάμεις των ΜΑΤ.

Η ατμόσφαιρα στην περιοχή είναι αποπνικτική από τα δακρυγόνα και τα χημικά που εκτοξεύουν τα ΜΑΤ προκειμένου να ανακόψουν τις επιθέσεις των συγκεντρωμένων οι οποίοι εκτοξεύουν βόμβες μολότοφ, φωτοβολίδες, πυροτεχνήματα ενώ επιδίδονται και σε πετροπόλεμο. Επεισόδια σημειώνονται και στην οδό Χαριλάου Τρικούπη.

Ήδη υπάρχουν πληροφορίες πως πυρπολήθηκε ένα αυτοκίνητο στην οδό Νοταρά ενώ σχεδόν σε κάθε στενό υπάρχουν και οδοφράγματα από φλεγόμενους κάδους απορριμμάτων.

Ανά διαστήματα αυξάνεται η ένταση και στην οδό Στουρνάρη ενώ αρκετός κόσμος είναι συγκεντρωμένος και στην πλατεία Εξαρχείων.

epseksx1epseksx2epseksx3fteksr1



Φωτογραφίες και βίντεο: Γιάννης Κέμμος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.