Στο πρωτάθλημα της αναπτυξιακής λίγκας του NBA θα αγωνιστεί ξανά ο Γιώργος Παπαγιάννης, καθώς οι Κινγκς τον παραχώρησαν στη θυγατρική τους, Reno Bighorns.
Πολύ λίγο κράτησε και η δεύτερη παραμονή του Γιώργου Παπαγιάννη στο ρόστερ των Κινγκς, καθώς η ομάδα του Σακραμέντο τον παραχώρησε εκ νέου στη θυγατρική της, Reno Bighorns, που συμμετέχει στην αναπτυξιακή λίγκα του NBA.
Στα τρία προηγούμενα παιχνίδια του στο NBDL, ο νεαρός σέντερ είχε κατά μέσο όρο 10,3 πόντους, 6,7 ριμπάουντ και 2,3 τάπες.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/epestrepse-sto-NBDL-o-papagiannis/3243622
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.