Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Επέστρεψε στο NBDL ο Παπαγιάννης

Στο πρωτάθλημα της αναπτυξιακής λίγκας του NBA θα αγωνιστεί ξανά ο Γιώργος Παπαγιάννης, καθώς οι Κινγκς τον παραχώρησαν στη θυγατρική τους, Reno Bighorns.

Επέστρεψε στο NBDL ο Παπαγιάννης

Πολύ λίγο κράτησε και η δεύτερη παραμονή του Γιώργου Παπαγιάννη στο ρόστερ των Κινγκς, καθώς η ομάδα του Σακραμέντο τον παραχώρησε εκ νέου στη θυγατρική της, Reno Bighorns, που συμμετέχει στην αναπτυξιακή λίγκα του NBA. 

Στα τρία προηγούμενα παιχνίδια του στο NBDL, ο νεαρός σέντερ είχε κατά μέσο όρο 10,3 πόντους, 6,7 ριμπάουντ και 2,3 τάπες.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/epestrepse-sto-NBDL-o-papagiannis/3243622

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.