Τα... όργια που έκαναν τις τελευταίες μέρες εντός παρκέ οι Τζίμι Μπάτλερ και Άντονι Ντέιβις δεν ήταν δυνατόν να μείνουν απαρατήρητα, με το NBA να τους ανακηρύσσει παίκτες της εβδομάδας.
Η τρομερή απόδοση των Τζίμι Μπάτλερ και Άντονι Ντέιβιτς στα παρκέ του NBA τους έφερε στην κορυφή των εβδομαδιαίων διακρίσεων.
Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η Λίγκα, ο γκαρντ των Σικάγο Μπουλς και ο σέντερ των Νιου Όρλιανς Πέλικανς ανακηρύχθηκαν οι καλύτεροι παίκτες για την εβδομάδα που πέρασε σε Ανατολή και Δύση αντίστοιχα.
Ο 27χρονος άσος των «ταύρων» είχε σε αυτό το διάστημα 27,3 πόντους μέσο όρο και 9,3 ριμπάουντ ενώ ο σέντερ των «πελεκάνων» κατέγραψε 33,7 πόντους μέσο όρο και 13,7 ριμπάουντ.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/mpatler-kai-nteibis-paiktes-tis-ebdomadas-sto-NBA/3243615
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.