Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Τα δικαιώματα του ποδοσφαιρικού Κυπέλλου Ισπανίας απέκτησε η δημόσια τηλεόραση. Γράφει ο Νίκος Μποζιονέλος.



Η ΕΡΤ κινήθηκε έξυπνα και προχώρησε στην απόκτηση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του Copa del Rey, με τις μεταδόσεις μάλιστα να αρχίζουν… άμεσα. Υπενθυμίζεται ότι τον τελικό έχει… καβατζώσει από πέρυσι η Nova.
Η υπόλοιπη διοργάνωση ήταν… ορφανή τηλεοπτικά εν Ελλάδι. Και έχουν διεξαχθεί ήδη τρεις προκριματικοί γύροι αλλά και το Λεονέσα – Ρεάλ Μαδρίτης 1-7 προ μερικών ημερών (καθότι η «βασίλισσα» θα μετάσχει προσεχώς στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων στην Ιαπωνία).
Την Τρίτη 29/11 στις 23:00 θα μεταδοθεί το Μπέτις – Ντεπορτίβο λα Κορούνια από την ΕΡΤ, την Τετάρτη 30/11 στις 23:00 το Μπαρτσελόνα - Χέρκουλες  επίσης από την ΕΡΤ1 και την Πέμπτη 1/12 στις 23:00 το Σανταντέρ – Αθλέτικ Μπιλμπάο από την ΕΡΤ3. Είναι οι πρώτοι αγώνες για τον 4 γύρο, οι ρεβάνς διεξάγονται 20 με 22 Δεκεμβρίου.
Το Μουντιάλ Συλλόγων στην Cosmote TV
Από την Cosmote TV, μέσω του Cosmote Sport 8, θα μεταδοθεί φέτος το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων, 8 με 18 Δεκεμβρίου στην Ιαπωνία. Ατλέτικο Νασιονάλ και Ρεάλ Μαδρίτης έχουν προκριθεί στα ημιτελικά όπου περιμένουν αντίπαλο και λογικά θα μετάσχουν στον τελικό της 18ης Δεκεμβρίου (12:30 το μεσημέρι).
Ε-mail: nbozionelos@gmail.com
Hashtag #s24media                                                                                                                                                                                                                                                                                          πηγή: http://www.sport24.gr/media/copa-del-rey-phre-h-ert-moyntial-syllogwn-sthn-cosmote-tv.4395387.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.