Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ποδαρικό στο 2017 με τρία ντέρμπι τον Γενάρη!

Ποδαρικό στο 2017 με τρία ντέρμπι τον Γενάρη!

Το έχουμε γράψει από την αρχή της σεζόν πως φέτος είναι πιο πιθανό από ποτέ να δούμε πάρα πολλά παιχνίδια μεταξύ των δύο γιγάντων του ελληνικού αθλητισμού και προς τα εκεί οδεύουμε όπως όλα δείχνουν! Μετά το… παιχνίδι της κληρωτίδας που έφερε αντιμέτωπους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό στον ημιτελικό του κυπέλλου στις 16 Γενάρη, προκύπτει το εξής δεδομένο που έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Μέσα στον ίδιο μήνα, τον πρώτο του 2017, κόκκινοι και πράσινοι θα αναμετρηθούν τρεις φορές! Η πρώτη θα έχει ευρωπαϊκό μανδύα και θα γίνει στις 6 του Γενάρη, μέρα Παρασκευή στο ΣΕΦ, στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής της κανονικής περιόδου της Ευρωλίγκας. Η επόμενη θα διεξαχθεί ξανά στην έδρα των πρωταθλητών Ελλάδας και βάση προγράμματος η μάχη κυπέλλου θα λάβει χώρα την Δευτέρα στις 16 Γενάρη.
Η τρίτη αναμέτρηση μέσα στον ίδιο μήνα θα γίνει λογικά και αν δεν αλλάξει κάτι, στις 30 Ιανουαρίου και μέρα Δευτέρα για την 15η αγωνιστική του ελληνικού πρωταθλήματος!                                                                                                                                                                                     πηγή: http://www.eurohoops.net/el/featured-el/354147/podariko-sto-2017-tria-ntermpi-ton-genari

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.