Παρούσα στον Μαραθώνιο της Αθήνας ήταν η ΕΡΤ, η οποία έδωσε για άλλη μια φορά το τελευταίο διάστημα επαρκές δείγμα γραφής κάλυψης ενός σημαντικού γεγονότος.
Η κρατική τηλεόραση βρέθηκε… στο πόδι από νωρίς το πρωί, κατάφερε ωστόσο να συμπιέσει και να χωρέσει στο πρόγραμμά της και τα δελτία ειδήσεων, που μετέφεραν τη συνολική ειδησεογραφία της ημέρας.
Η Αλεξάνδρα Δουβαρά λοιπόν ήταν εκείνη που κέρδισε τον “μαραθώνιο” για λογαριασμό της ΕΡΤ, καθώς σήκωσε το βάρος στα δυο δελτία ειδήσεων στις 12.00 και στις 15.00.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.