Λίγα λεπτά μετά την έναρξη της αναμέτρησης Ελλάδας-Βοσνίας, ο Αλέξης Τσίπρας έφτασε στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Ο πρωθυπουργός παρακολούθησε από τις εξέδρες τη «μάχη» της Εθνικής ομάδας για την προκριματική φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Δίπλα του κάθισαν ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης και ο Γενικός Γραμματέας, Ιούλιος Συναδινός.
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=552987&catID=11
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.