Φωτιά στην ελληνική σημαία έβαλε ομάδα ατόμων έξω από το Πολυτεχνείο, την ώρα που βρίσκονταν σε εξέλιξη οι συγκρούσεις με δυνάμεις των ΜΑΤ.
«Βροχή» έπεσαν οι μολότοφ και οι πέτρες στο σημείο, ενώ η αστυνομία έκανε εκτεταμένη χρήση χημικών.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/2463485/evalan-fotia-stin-elliniki-simea-exo-apo-to-politechnio
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.