Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Έβαλαν φωτιά στην ελληνική σημαία έξω από το Πολυτεχνείο

Έβαλαν φωτιά στην ελληνική σημαία έξω από το Πολυτεχνείο
Φωτιά στην ελληνική σημαία έβαλε ομάδα ατόμων έξω από το Πολυτεχνείο, την ώρα που βρίσκονταν σε εξέλιξη οι συγκρούσεις με δυνάμεις των ΜΑΤ.

«Βροχή» έπεσαν οι μολότοφ και οι πέτρες στο σημείο, ενώ η αστυνομία έκανε εκτεταμένη χρήση χημικών.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.