Με τρομερή εμφάνιση για 30 λεπτά, το Τριφύλλι διέλυσε τους Ερυθρόλευκους της Σερβίας με 70-59, στο εντός έδρας ντεμπούτο του Τσάβι. Κορυφαίοι Καλάθης, Γκιστ και Ρίβερς.
Εντυπωσιακός ήταν ο Παναθηναϊκός στο πρώτο εντός έδρας παιχνίδι του Τσάβι Πασκουάλ, καθώς νίκησε άνετα τον Ερυθρό Αστέρα με 70-59, κάνοντας έτσι και το 3-1 στην φετινή Ευρωλίγκα.
Σε μεγάλη βραδιά βρέθηκε και πάλι ο Νικ Καλάθης, ενώ εξαιρετικοί ήταν οι Γκιστ (πρώτος σκόρερ με 17 πόντους), Μπουρούσης και Ρίβερς.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/362601/super-panathinaikos-dielyse-ton-erythro-astera-apotheosi-gia-paskoyal-sto-oaka
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.