Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Αλέξανδρος Παρίσης για ΜΠΡΟΥΣΚΟ:«Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα έφτανε να παίζεται για 4η χρονιά»



H σειρά του Ant1,''Μπρούσκο'' ,διανύει φέτος τηνσεζόν της και διατηρείται ακόμα σε υψηλά ποσοστά.

Όταν ο Αλέξανδρος Παρίσης δέχθηκε την εν λόγω πρόταση, μπορούσε να φανταστεί πως θα σημείωνε τέτοια επιτυχία;

«Όταν άκουσα τον τίτλο ''Μπρούσκο'' και ότι θα αφορούσε δυο οικογένειες, μια από την Κύπρο και μια από την Κρήτη, με ερωτικά τρίγωνα και θα υπήρχε μια σύμπραξη κρασιού, ήμουν σίγουρος ότι θα είχε επιτυχία. Τα παιδιά πρόσθεσαν έντονα και το κωμικό στοιχείο, το οποίο παίζει μεγάλο ρόλο στο να μη ''βαρύνει'' μια καθημερινή τηλεοπτική σειρά. Δεν μπορούσα να φανταστώ, όμως, ότι θα αγαπιούνταν τόσο πολύ οι ήρωες και θα έφτανε να παίζεται για 4η χρονιά. Ούτε, βέβαια, πως θα προβαλλόταν σε τόσες πολλές χώρες στο εξωτερικό».

Down Town Κύπρου


πηγή: http://www.tvnea.com/2016/10/4_28.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.