Αισιοδοξία της Αθήνας ότι θα εγκριθεί ολόκληρη και όχι «κουτσή» δόση, παρά τις επιφυλάξεις Σόιμπλε για το εάν εκπληρώθηκαν τα προαπαιτούμενα
Μετά από περιπέτειες 14 μηνών, το Eurogroup συνεδριάζει σήμερα στο Λουξεμβούργο για να κλείσει το κεφάλαιο της πρώτης αξιολόγησης του Μνημονίου ΙΙΙ, που υπεγράφη τον Αύγουστο του 2015 με τους Ευρωπαίους δανειστές και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας –ESM. Νωρίτερα το πρωί σήμερα θα συνεδριάσει και το EuroWorking Group που θα αποφανθεί αν εκπληρώθηκαν τα 15 προαπαιτούμενα, με βάση την έκθεση συμμόρφωσης των «θεσμών».Η ελληνική πλευρά, ενθαρρυμένη από τη συνάντηση Τσακαλώτου-Μοσκοβισί στην Ουάσιγκτον, θεωρεί «τελειωμένη υπόθεση» την έγκριση της αξιολόγησης. Η εκτίμηση της κυβέρνησης είναι πως θα πάρει έτσι ολόκληρη τη δόση των 2,8 δισ. και όχι «τμηματικά», όπως διέρρεαν τα προηγούμενα 24ωρα πηγές της Ευρωζώνης, δηλαδή μόνον τα 1,1 δισ. ευρώ που εξαρτώνται από τα τα 15 προαπαιτούμενα, χωρίς την δόση των 1,7 δισ. ευρώ, τα οποία προορίζονται αποκλειστικά για την αποπληρωμή χρεών του κράτους σε ιδιώτες.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/617950/stin-tuhi-tou-eurogroup-ta-28-dis-euro-/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.