Τεχνικοί και δημοσιογράφοι που συμμετείχαν στην πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα για το «μαύρο» στα κανάλια κατάφεραν να αιφνιδιάσουν τους αστυνομικούς και, σπάζοντας τον αστυνομικό κλοιό της Ηρώδου Αττικού, να φτάσουν έξω από το Μέγαρο Μαξίμου και να σηκώσουν πανό που έγραφε «Το μαύρο δεν έχει αποχρώσεις».
Οι άνδρες των ΜΑΤ προσπάθησαν να εμποδίσουν τους διαδηλωτές να περάσουν. Ορισμένοι, μάλιστα, τους απώθησαν και τράβηξαν από τα χέρια τους τα πανό που κρατούσαν. Παρ’ όλα αυτά, δεκάδες εργαζόμενοι κατάφεραν να φτάσουν μέχρι το Μαξίμου, όπου και ανήρτησαν στα κάγκελα το μαύρο πανό, ενώ εκατοντάδες άλλοι παρέμεναν μπροστά από τις κλούβες της αστυνομίας στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας.
Στη συγκέντρωση που οργάνωσε η ΕΣΗΕΑ, η ΕΤΙΤΑ και άλλες ενώσεις δημοσιογράφων και τεχνικών συμμετείχαν εκατοντάδες εργαζόμενοι στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Οι εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για το «μαύρο» που έχει ανακοινωθεί ότι θα πέσει σε εν λειτουργία τηλεοπτικούς σταθμούς το επόμενο διάστημα και ζητούν να μη χαθεί καμία θέση εργαζόμενου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.gr/2016/10/10/ανήρτησαν-πανό-στα-κάγκελα-του-μαξίμο/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.