Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΑΕΙ D-LEAGUE Ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ



Ο Νίκος Παπαϊωάννου γράφει για τον Γιώργο Παπαγιάννη και τους rookies των Kings που σύντομα θα προσγειωθούν στη σκληρή πραγματικότητα της D-League.


O προπονητής των Kings, Dave Joerger, αποφάσισε για το άμεσο μέλλον των τριών rookies της ομάδας του και αυτό θα έχει να κάνει με την D League, όπου και θα μετακομίσουν από τις 11 Νοεμβρίου, ο Γιώργος Παπαγιάννης, μαζί με τους Skal Labissiere και Malachi Richardson.

Τουλάχιστον για την ώρα ο Joerger θα πορευτεί με βασικούς ψηλούς τους DeMarcus Cousins και Κώστα Κουφό και ρεζέρβες τους Willie Cauley-Stein και Anthony Tolliver.

Αυτό άλλωστε το είπε ο Joerger στη διάρκεια της προετοιμασίας και το έδειξε εμπράκτως στα δύο πρώτα ματς της σεζόν, όπου οι τέσσερεις προαναφερόμενοι μονοπώλησαν το χρόνο συμμετοχής σε ότι αφορά στους «ψηλούς».

Τα δύο projects των Kings για τη frontline, ο δικός μας ο Παπαγιάννης και ο Labissiere, παραμένουν για την ώρα εκτός δωδεκάδας κι εκτός των αγωνιστικών πλάνων του Joerger.

Τα παραπάνω σε καμία περίπτωση δε σημαίνουν πως οι Kings άλλαξαν γνώμη για τον Παπαγιάννη, εν μία νυκτί. Το αντίθετο μάλιστα. Είναι ικανοποιημένοι από το ότι έχει καταφέρει από τη μέρα που επιλέχθηκε στο ντραφτ, μέχρι και τώρα, να δουλέψει πολύ σκληρά και να μεταλλάξει το σώμα του. Η συμβουλή-εντολή των Kings, τον Ιούνιο ήταν σαφής: Επρεπε να απωλέσει λίπος και να πάρει μυϊκή μάζα. Αυτό το έχει καταφέρει και με το παραπάνω.

Τώρα ο επόμενος στόχος της ομάδας του Σακραμέντο, που επένδυσε στον 19χρονο σέντερ την πρώτη της επιλογή στον α’ γύρο του φετινού ντραφτ, είναι να ανεβάσουν την αγωνιστική του αυτοπεποίθηση. Αυτό θα γίνει μόνο μέσα από τους επίσημους αγώνες. Κι επειδή χρόνο συμμετοχής -για την ώρα- δεν υπάρχει στους Kings, o Παπαγιάννης (όσο και οι άλλοι δύο rookies του Σακραμέντο), θα προπονείται με τους Kings και θα παίζει στους αγώνες των Reno Bighorns, τη θυγατρική ομάδα των Kings στην D League.

Τόσο ο τζένεραλ μάνατζερ των Kings, Vlade Divac όσο και το δεξί του χέρι στην ομάδα και «αφεντικό» των Bighorns, Peja Stojakovic, δεν θέλουν με τίποτε να περάσει ο Παπαγιάννης σε αγωνιστική απραξία για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Θεωρούν ότι θα «ψηθεϊ» στη D League, μαζί με τους Labissiere και Richardson και κατά τη διάρκεια της σεζόν θα πάρει τις ευκαιρίες από τον Joerger για να παίξει στους Kings.

Eίναι πάγια τακτική των ομάδων του ΝΒΑ, να στέλνουν στη D League, τους παίκτες που έχουν επιλέξει ακόμα και στις υψηλότερες θέσεις του ντραφτ, όταν γνωρίζουν ότι δεν «χωράνε» στο ρόστερ τους. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι ο Dennis Schroder των Hawks, που επιλέχθηκε στο Νο. 17 του ντραφτ το 2013. Οι Hawks των έστειλαν για ένα χρονικό διάσημα στους Bakersfield Jam, την πρώτη του σεζόν.

Σήμερα ο Γερμανός γκαρντ είναι βασικός γκαρντ των «Γερακιών», με τα οποία υπέγραψε τετραετή επέκταση συμβολαίου αντί 70.000.000 δολαρίων.

Ο Ελληνας σέντερ είναι συνειδητοποιημένος γύρω από το τι χρειάζεται να κάνει για να καταφέρει να «επιβιώσει» και να παίξει στον μαγικό κόσμο του ΝΒΑ και φροντίζει να το δείχνει σε καθημερινή βάση στις προπονήσεις των Kings.

Δεκτές όλες οι απόψεις και στο Twitter @ndpapaioannou                                                                                                                                                                                                                              πηγή: http://nba.sport24.gr/article/4342906/gi-auto-tha-paei-d-league-o-papagiannis

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.