Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Γουέιντ: «Το κεφάλαιο “Μαϊάμι” έκλεισε για μένα»

Γουέιντ

Το ντεμπούτο του Ντουέιν Γουέιντ με τη φανέλα των Σικάγο Μπουλς συνδυάστηκε με μια σημαντική νίκη για τους «ταύρους» κόντρα στους Μπόστον Σέλτικς.
Ο βετεράνος γκαρντ πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση πετυχαίνοντας τέσσερα τρίποντα, όταν σε όλη την ολόκληρη περσινή περίοδο με τη φανέλα των Χιτ είναι βρει στόχο συνολικά σε επτά σουτ πίσω από τα 7,25!
«Το κεφάλαιο Μαϊάμιέκλεισε κάπου εδώ. Δεν μπορώ να επικεντρωθώ άλλο εκεί. Θέλω τα παιδιά εκεί να πετύχουν, αλλά το κίνητρο μου είναι να τα πάω εξαιρετικά στο Σικάγο. Θέλω να πετύχω πράγματα που ο κόσμος πιστεύει ότι δεν μπορώ να κάνω. Έπρεπε να πάρω μια απόφαση και είμαι χαρούμενος για την επιλογή μου», δήλωσε ο D-Wade.                                                                                                                                                                                                                               πηγή: http://www.pickandroll.gr/2016/10/28/goueint-kefaleo-maiami-eklise-gia-mena/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.