Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Ρένια Λουζίδου: "Θα ήταν θλιβερό να παιχτούν ξανά οι Απαράδεκτοι"


Συνέντευξη στο περιοδικό You έδωσε η Ρένια Λουιζίδου και μέσα σε όλα απάντησε στο γιατί σταμάτησαν οι "Απαράδεκτοι".
Οι «Απαράδεκτοι» γιατί δεν παίχτηκαν σε επανάληψη τόσο όσο οι άλλες σειρές;
Είναι κάτι για το οποίο κι εγώ αναρωτιέμαι, γιατί ξέρω ότι οι νέοι την βλέπουν στο ίντερνετ κατά κόρον. Φαντάζομαι ότι θα υπάρχει θέμα με τα δικαιώματα.
Υπήρξε ποτέ πρόταση να γίνει ξανά σειρά;
Πρόταση που να φτάσει σε εμένα όχι. Και δεν μπορώ να φανταστώ να γίνεται αυτό από τη στιγμή που ο Βλάσσης Μπονάτσος δεν βρίσκεται ανάμεσά μας. Ευτυχώς που δεν τους ήρθε η ιδέα, γιατί για μένα θα ήταν θλιβερό.
Γιατί σταμάτησε τότε;
Δεν ήταν σύνηθες εκείνη την εποχή να συνεχίζεται μια σειρά. Κάναμε μια ολόκληρη σεζόν και μέχρι τα Χριστούγεννα  της επόμενης, αλλά η Δήμητρα Παπαδοπούλου έπαιζε, έγραφε, έκανε την επιμέλεια και δεν ήταν εύκολο.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.