Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Επιστρέφει ο δακτύλιος από Δευτέρα στο κέντρο της Αθήνας

daktilios
Επιστρέφει τη Δευτέρα ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, ο οποίος θα είναι σε ισχύ έως τις 21 Ιουλίου 2017.


Την ίδια ημέρα επανέρχονται τα περιοριστικά μέτρα της κυκλοφορίας των οχημάτων στο Λεκανοπέδιο Αττικής (πράσινος δακτύλιος), τα οποία επεκτείνονται μέχρι και τον μεγάλο δακτύλιο.
Οι ημέρες και ώρες ισχύος των δακτυλίων, είναι οι εξής:
- Δευτέρα έως Πέμπτη από 7:00 έως 20:00
- Παρασκευή από 7:00 έως 15:00.
Τα Σάββατα, τις Κυριακές, τις επίσημες αργίες, καθώς και τις ημέρες που πραγματοποιείται απεργία στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς τα μέτρα δεν ισχύουν.
Στους παραβάτες των περιοριστικών μέτρων επιβάλλεται διοικητικό πρόστιμο 200 ευρώ, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ. 6 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (Διοικητικό πρόστιμο 200,00 €).

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.