Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2016

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση Κατρούγκαλου – Θεσμών για τα εργασιακά


Πριν από λίγο ολοκληρώθηκε η συνάντηση του υπουργού Εργασίας Γιώργου Κατρούγκαλου με τους θεσμούς. Αντικείμενο της συνάντησης ήταν τα εργασιακά και η πορεία της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης.
Χθες σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στον σταθμό Alpha 989 ο υπουργός Εργασίας, Γ. Κατρούγκαλος ανέφερε ότι «το ΔΝΤ δεν είναι ευχαριστημένο, ήθελε αίμα και δεν του το δώσαμε. Ό,τι κάναμε στην μεταρρύθμιση ήταν με αριστερό πρόσημο και αριστερή ευαισθησία» και συμπλήρωσε πως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο «δεν κινείται σε ευρωπαϊκό κοινωνικό μοντέλο, αλλά θα απομονωθεί».
Παράλληλα, υπογράμμισε πως «οι ακραίοι ζητούν ακραία πράγματα και επιμένουν» και πρόσθεσε:




H συνέχεια στο http://fimotro.gr/2016/10/27/ολοκληρώθηκε-η-συνάντηση-κατρούγκαλ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.